2023. december 3., vasárnap

Hogy vagytok így advent első vasárnapján?

1. vasárnap - HIT

 Felénk még nem tobzódik, de bontakozik a karácsonyi hangulat. Még csak ma fogjuk Lolával a koszorúkat, ajtódíszeket megcsinálni. Igazi nyugis, csajos nap van, valaki egésznapos talent foci eseményen van, valakik pedig vadásznak. Mi reggel Lolával megvettük a fenyőket, feldíszítjük a szobáikat, kuckóztunk, nevetgéltünk. Ezeket annyira élvezi, és olyan mély nyomokat hagy benne, hogy sokáig emlegeti, és törekszik a sokszorosítására ❤️. 

Adventi kuckózás ❤️

A jövő hét elég zsufi lesz, hol én leszek több napot Pesten, hol Attila, közben Lolának lesz sulis Miku meglepetés program, Mózinak MCCs karácsonyi gála, Lóci meg folyamatosan focizik hol itt-hol ott. 

Én már előszedtem a régi Adventi újságokat, nagyon szeretem lapozgatni, de idén ez a legkedvencebb ünnepi hangulatú képem ❤️

Pettson és Findusz karácsonya

Mindig olyan szomorúan olvasom/hallom, amikor bárki arról ír vagy beszél, hogy mekkora tortúra a karácsony, meg jaj mennyi macera, ideg stb :( Én eleresztettem idénre a fenti Pettson és Findusz hangulatot, mert pl Mózi annyira kamasz és annyira mísz, hogy az élő fába is beleköt, mindent igazságtalanságnak érez, kötekedik Lócival (Lócit sem kell félteni, sőt). Nem akarom ezt az érzését elbagatellizálni, más van mögötte, az igénye megvan ránk. Tegnap pl bevittem neki a kádba a vacsiját, pont egy nagy durcogása után, meg is volt lepődve, de láttam, hogy nagyon jól esett neki ❤️. Hiszem, hogy együtt a legjobb.

Ebéd után esünk is neki a koszorúknak 😘😘





Mákvirág cuki a foci után


Nem vagyunk nagy cukiba járósak sőt. Kb 4-5 alkalom rémlik, h voltunk a gyerekekkel. Ebből 3-4 alkalom anyukás bandázások során valósult meg, nem is a cukrászda, mint inkább a lehetőség (gyerekjátszó is volt, amíg mi tudtunk 3 mondatot beszélni) sodort arra. Most sem bírtunk minden cukrot megenni, a forrócsokikat elhoztuk. Mennyivel jobban rabul ejt a lencsés zöldségfasírt zöldborsó pürével, mint a pisztáciás-málnás mousse 😂. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése