2011. július 21., csütörtök

Playskool Frizu verte ki a biztosítékot

Megpróbálom megőrizni a nyugalmamat a bevásárló központok játékboltjainak rengetegében. Hál' Istennek szabad országban élünk, és nem szükséges azt a tengernyi fos, giccses játékot megvenni, amitől a polcok roskadoznak. Igyekszem nem hangosan visítani egy-egy "kreatívnak, készségfejlesztőnek" címkézett - mondjuk ki - haszontalan szar láttán. Világos, hogy még most könnyen beszélek, mert nincs a kezemben egy gyerek mancs, akinek a végén rángatózik a hisztitől egy gazdátlan gyerek test, és most abba nem megyek bele, hogy szerintem nem kötelezően determinált egy ilyen csemete sem. És e sok bölcsesség után mégis én érzem kakin magam, hogy még egyetlen konkrétan készségfejlesztőnek nevezett játékot sem vettünk Mózinak. Győzködtem magam, hogy minek? Amikor jobban eljátszik egy ásványvizes flakonnal amiben vörös lencse csörgedezik, vagy éppen egy kis lötyögő víz, rezgő rizs. A DM (direct marketing, nem drogerie markt) minket is megtalált... Ha most veszünk X ezer forint felett bizonyos KÉSZSÉG FEJLESZTŐ játékot, ajándékba kapunk egy másikat, zöldalma illattal. Ámen. Mondja Attila, csak nyugodjon békében megháborodott lelkiismeretem. Így legalább kettőt ütünk egy csapásra, és folytathatom a saját "fejlesztésű" játékaimat. Tegnap meg is érkezett a pakk, ügyesen birtokba is vettük.

Azért itt csak muszáj vagyok feltüntetni, hogy mi volt az a termék, aminek köszönhetően ölembe kaptam a laptopot:
Playskool Frizu - beszélő hajszárító
Az, hogy rAnda, csak egy dolog, de milyen hasznos.... (és ígérem, befejezem :))
- fejleszti a kreativitást, a koordinációs készséget és az IZOMMŰKÖDÉST!!!
- aranyos, magyar mondatokat mond (15 mondat), és egy kedves dalt is énekel (könyörgöm, miért kell énekelnie egy hajszárítónak...)
- levegőt fúj és valódi hajszárítóhoz hasonló hangeffektusokat ad
- anyag műanyag
- cikkszáma: 38003426 (ez az egyetlen hasznos dolog benne. hogy cikkszáma is van)


Elnézést kérek, ha túl szarkasztikus voltam, meg attól is, akinek már van ilyene.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése