2011. július 16., szombat

Fröccsöntött fröccs

Tudtátok-e, hogy idén van a fröccs éve? (Na pill, be kell dugnom a gépet, mert lemerülök)
Én csak a múltkori Bakelit záróbulin hallottam róla Andortól. Nyár elején ugyan találtam egy pár receptet (?)  valamelyik Coop vagy Reál reklám újság hátoldalán, rá is kellett döbbennem, hogy mennyire nem vagyok képben fröccsöt illetően. Ez viszont kapóra jött, utána néztem, hogy is keverik és nevezik itthol mamámék ezt a nyári nedüt. Összeütök róla mindjárt egy chart-ot :) és képbe hozlak bennetek is. Bocs, már akit.


fröccsfajták
bor (dl)
szóda(dl)
össz.(dl)
művésznév
kisházmester
1
4
5

hosszúlépés
1
2
3

viceházmester
2
3
5

kisfröccs
1
1
2
fütty (József Attila.)
házmester
3
2
5

nagyfröccs
2
1
3
hajtás, húzás (Móra Ferenc)
háziúr
4
1
5

nagyobb kiszerelések:




sóher
1
9
10

mafla
5
5
10

polgármester
6
4
10

csattos
10
5
15

lámpás
15
5
20
(Babay J.)
Krúdy fröccs
9
1
10
(Krúdy Gy.)
kőműves fröccs
250
5
255

Július végén tesztet írunk belőle!

Én még kiegészítem saját ízlésemre az alma fröccsel: 1 liter almalé másfél liter szóda (szénsavas ásványvíz)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése