2011. július 3., vasárnap

Zene - Tánc - Hangulat

Sokadjára lebüfizett otthonkámat parti szerelésre 1 cserélem. Mert muszáj. Mert BAKELIT záróbuli van. Mekkora szerencse, hogy a közelben lakunk, és hogy van egy 10 évvel fiatalabb húgom, aki a könnyelműen tett ígéretet behajtja rajtam. Valahogy így esett a nagy esett, hogy a szombat éjfél a bárpultnál talált meg egy üveg sörrel a kezembe. Hiába fogadkoztam magamban valamikor, hogy én majd fiatalos anyuka maradok, aki nem lesz rest két éjjeli ébredés között is hadba vonulni, ennek ellenére vacilláltam. Végül nem bántam meg. Jó volt kimozdulni és megmártózni a cigaretta füstben. Az ébredező boogie-t elaltattam mocorgó lábaimban, hátha kibírja augusztus végéig. Én ott leszek.



1 - hát nem éppen parti, mert megteszi egy flip-flop papucs tűsarok helyett. túsarkat és pántnélkülit egyelőre meghagyom a gyermektelen fiatalságnak, én meg majd felveszem max nyitóbulira vagy szoptatás és mellplasztika után

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése