2012. február 17., péntek

A gyerek idegörlő - Jöjjön walaki...

... fogy az energia, jöjjön walaki, szökitapé (én így értettem régen a reklámban :D)!

Vagy csak az én elemeim merültek le, nem szoktam meg az egész napos hisztit. Csak ölből jó minden, csak úgy ahogy ő akarja. Pfűűűű, ez így mára sok(k) volt már. A pelenkázás közben vettem észre, hogy egy fehér gümő leledzik a felső ínyén hátul. Jesszus szájpenéééész :D???! Én várom a 4. alsó metsző fogat, közben sunyiban kibújt bal felül az első őrlő. De már van akkora, hogy ez nem mai dolog. Legalább 2-3 napos :). Ezért talán a sok vinnyogás, csetlés-botlás és a sebesülések sora. Itt egy karcolás, ott egy orrbeverés némi vérzéssel, egy púp, két zöld plecsni.... Kapcsolja le valaki a gyereket rólam 2-3 órácskára!!!


A szökitapé megfejtése - annak, aki nem emlékszik rá: SZÖKIK A PÉNZ 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése