2012. február 24., péntek

Okos-ügyes ugrifüles

Tudom, hogy már elmúlt 1, és hogy ilyenkor már eszeveszett tempóban nyílik az értelmük, mégis meglepődök, amikor kérdezek valami újat, vagy kérem, hogy ezt és ezt hozza ide, és látom, érti. Tovább biztatom, de nem kell mutogatnom, és elindul érte. Azt is mutatja, hogy hol a kuki, hol a kaka, sőt jelzi, ha betojt. Kezd tisztában lenni a testrészeivel. A nyelvét jó ideje mutogatja, de tudja a fülét, sőt az én fülemet is. Aktuális kedvenc a szoba sarkában villogó riasztó. Mindenhol elkezdi keresgélni. A lámpákat imádja kapcsolgatni. Azt még nem tudja mondani, hogy katt, csak annyit belőle, hogy KA. Ilyenkor pár percre ölbe kéredzkedik, és kapcsolgatja a lámpát :). 
Tegnap pelenkázás közben addig hadonászott, mutogatott jelbeszéddel, míg rá nem jöttem, hogy a nedves törlőkendőt kéri. Odaadtam hát neki, és elkezdte törölgetni vele az altáját. Azt hittem, megeszem.
Lekopogom, de az éjszakáink is kezdenek kisimulni. Este 8 vagy fél 9-től húzza a lóbőrt kb 6-ig, fél 7-ig. Akkor cicizik egyet, és alszik majd' 9-ig velem az élen. Én aludnék tovább is, ha hagyna :). 
Ádáz ellensége viszont a laptop. Amint közelítek felé, és fel akarom ütni, már jön is nyüszítve, és kérné fel magát ölbe. Elég TV ellenesek vagyunk. Főként, ami a gyereket illeti. Egyedül a Magyar népeséket nézi pár hetente, amikor a körmét vágom :). Abból is a trillázó madár érdekli az elején. Annyira fel tud ragyogni az arca, ha eldalolom neki vagy elfurulyázom.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése