2012. június 14., csütörtök

Csak mert annyira cuki volt

A héten összeraktam neki az ELSŐ GARÁZS nevű játékot, amihez tartozik egy kis csúszda. Azon lehet a csomaghoz tartozó autót és a helikoptert is (akár) legurítani. Először nem értettem, hogy miért akar az egész kis építményre ráülni. Lehámoztam róla, de utána egyből kúszott vissza, és próbált visszaülni. Mire aztán rájöttem, hogy a csúszdán akar lecsúszni :D. Hiába magyaráztam neki, hogy ez pici, nem neki való, csak nem akart leszállni róla. Az lett a vége, hogy lepattintottam róla a csúszda részt.
Ma pedig délelőtt, amíg főztem addig egy hungarocell lappal karistolt a konyhában. Utána csend lett. Hátra néztem, és ott feküdt büdös bogár pózban a kutya szőnyegén a kis asztal alatt. Ezt le sem tudtam volna fényképezni, pedig nagyon-nagyon jó lett volna.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése