2012. június 11., hétfő

Jó reggelt mindenkinek

... mindenkinek, aki 7-kor vagy utánam kelt. Aki pedig már a kukát is kihúzta, piacot is megjárta, annak szép jó napot. 
Elkezdek beszámolni a hétvégéről, aztán vagy sikerül egyben, vagy nem. Leginkább a nem felé hajlok, mert párhuzamosan jár a kezem lábam. Nem is tudom, mi volt a legjobb a hétvégéből. Talán a biciklizés. Még ha nem is volt hosszú, de olyan jó volt nem városban tekerni, hanem mező mellett falvakat összekötő országúton. Mögöttem egy kajla alvó gyermek, hiába dönthető a bicikliülés, az ő feje fittyent jobbra-balra-előre-(hátra nem tudott).




Ok, már meg is szakítjuk adásunkat. A tiszta törölközőt most gyűrte bele Mózi a kutya vizébe.....


Most hétvégére esett az idei e-World tábor, ami tavalyhoz hasonlóan Tiszaszőlősön a Szőlőszem Farmon került megrendezésre. Gyerekes szemmel ideális a terep még akkor is, ha nem mindenhol bababiztos. Vannak állatok, lehet simogatni: ló, boci, nyúl, ormányos medve, emu, láma, kutya, macska, póni, bárány (én ezeket ismertem fel :)), majd ezeken túl medence és játszótér, kóricáló kacsák, etethető halak.  
Én persze előre féltem az éjszakától, hogy Mózi mit fog produkálni, de azt leszámítva, hogy 4-kor felkelt, és 3/4 5-kor kénytelen voltam egy órára elvinni babakocsikázni a faluba pizsiben, nem volt veszedelmes. Ezt követően 3/4 6-tól még egy órát tudtunk szunyni. Szombaton ragyogó szép idő volt, lett halvány színem, a gyerekek pancsikoltak a hideg vízben meg a lábmosóban.
Meglátogattuk a nagyszülőket is a szomszéd faluban, ez is tetszett Mózinak. Ázott a lavorban, fürdött a homokban, én két pofára legeltem az epret, aludtunk délután (mert anya is ott volt, és tudott addig unokázni), illetve éjszakára áthoztuk a dedet ágyastól, így volt egy szabad éjszakánk is.
A csapat egyetemi társaság és kapcsolt részek, illetve a növekvő számú pulyák. Mindig vannak kismamák, egy-kettő-három. Mikor mennyi. A csoportkép már nem teljes, de azért még elég kerek. Mózi csinálta a képet, ő azért hiányzik róla :).

e-world 2012

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése