2012. június 18., hétfő

Szimplán a statisztika miatt :)

Olyan sokan kattintottatok ma az oldalra, én meg semmi frisset nem produkáltam hétfő alkalmából... Ezt bepótolandó, megajándékozlak benneteket a hétvége élményével. Pesten jártunk újból, hogy gyerekestől is kipróbáljuk a Gyerek Szigetet, illetve Bettiéket meglátogassuk Maglódon. Az idő durván nyárira sikerült. Nem panaszkodásként mondom, sőt. Hát ilyenkor nagyon megkívánom a kertes házat. Természetesen csak úgy, ha van mellé egy kertész is, aki rendben tartja, és nekem csak élveznem kell, meg olykor kilovagolni megnézni a hacienda határait :). Ilyenkor különösen csorog a nyálam a kerti paradicsomért, a kinti reggelikért, ebédekért, fűért, árnyékért. Marci baba még nem sétafikál, de Mózi nagyon élvezte. Mi közben jeges kávéztunk, locsogtunk (néha Mózit pályára állítottam) és ültünk a bébi elkülönítőben a kicsikkel. Betti még ebéddel is várt minket, és bár én teli hassal jöttem, Mózi bepótolta helyettem is. Annyit eszik mostanában, hogy csuda. Ha kinyitja reggel a szemét, egyből cuppog. Hatalmas mennyiségű húst tüntet el körettel vagy magában. Jöhet banán, alma, meggy, cseresznye, savanyú uborka, joghurt, túró, lencse bárminemű pékáru (ezzel óvatos vagyok). Még kolbásszal nem próbálkoztam, de fagyizni már csak úgy lehet vele, hogy az egyikünk tolja a kocsit, a másikunk lemaradva nyalakodik. Ha észreveszi, akkor nem sok marad nekünk. Mivel a délutáni alvást lekurtított a kocsiban, így nyüszögős lett a végére. Sebaj, csinálunk még hasonlót a nyáron.
Vasárnap mentünk ki a Szigetre. Hoppá. Az éjszaka nem volt ilyen zökkenőmentes, mint ahogy én átugrottam témában, de ne is firtassuk :). Mózi amint meglátta a gyerek paradicsom bejáratát, járt keze-lába, teljes extázisba került. Már az első helyen elkezdett pancsolni, így a szandál bokáig sáros lett, ő meg csupa víz. Igazi sziget style. Kipróbált mindent: felült, megtapogatott, megkóstolt. Egyedül a gyerek koncerttől tartott kicsit. Nem táncikolt, csak kellő távolból figyelte a színpadot és a hangzavart. Attila vért is adott, utána ebédeltünk, fagyiztunk a városban, sétafikáltunk, és én vezettem haza!!!! Meg persze volt szombaton este egy kis IKEA is. Na nehogy már pont az elmaradjon :)


a kutyában a nyelve a legizgalmasabb

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése