2012. november 20., kedd

Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata

ellenem van megint, úgy érzem. Vagy legalábbis a jelzőlámparendszert ellenem hangolja. Ez már feltűnt két évvel ezelőtt is, hogy a jól bevált útszakaszon történő folyamatos közlekedés piros lámpák sorába torkollik. Nem úgy lesznek zöldek, ahogy megszoktam, ahogy kiszámítottam, amerre kanyarodtam stb. Szomorúan jöttem rá, hogy senki nem programozott át semmit, csak düledező hassal botorkálva, szuszogva lassult a tempóm. Nem javított a helyzetemen nagyon a babakocsi sem, de megszoktam. Most viszont arra észlelek, hogy megint nem úgy működik a városi jelzőrendszer, mint szokott. A sebesség megint az én oldalamon hibádzik. Lesztek még Ti is kismamák, majd meglátjátok, milyen ez :)! Csak nevessetek!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése