2012. november 4., vasárnap

Mózi és a BILIBO

Most hogy a halakkal elkészültem és nagyon finom tökmagos pogácsát sütöttem, azon gondolkodám, hogy mi legyen az akvárium, amiből ki lehet majd pecázni. Nem is kellett sokáig keresgélnem, kapóra jött Mózi egykori BILIBO-ja. Tavaly avattuk fel, és aki csak hozzánk vetődik megdöbbenve, kicsit gyanakodva méregeti, hogy mi a pihe az a narancssárga teknő a Mózi játékai között :). Az első gondolata a legtöbbjüknek: a bili. Én viszont lassan profi vagyok a termékismertetőt illetően, hogy elmagyarázzam röviden, hogy "ez egy különleges és egyedülálló játék, melynél az alapvető kagylóforma teret enged a gyermekek képzelőerejének. Ahelyett, hogy előre meghatározott játékformát kényszerítene a gyermekekre, az értelmezési lehetőségek egész tárházát nyitja meg előttük, arra ösztönözve őket, hogy saját maguk találják ki játékaikat, azaz aktív és kreatív módon foglalják le magukat. A lakásban, kint a szabadban, a homokozóban, a vízben, sőt akár a hóban is, a BILIBOtermékcsalád rengeteg élményt tartogat!" Stb-stb. Aztán bevezettük a kádba a vizi cicit is, és a mini BILIBO-t. A pixel még várat magára, mert a kis korongokat már párszor kihalásztam a szájából. Ha kicsit nagyobb lesz, akkor még jobban ki fogjuk tudni használni.
Keresek majd még frissebb képeket is.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése