2012. november 29., csütörtök

32 hetes Uh-ról jöttünk...

... híres mesterségem címere: van ez 33 hét is, január 20-ára szerintem 4-en leszünk :). Igazándiból a héten töltöttem be a 31-et, de azt rég nem veszem kiindulási alapnak. Nem véletlen, hogy én is nagyobb vagyok, Mózit ilyenkorra már megszültem (saját kiló alapján). A kicsi fiú már most több, mint két kg, és tanyázgat a fenekén :(. Kedden fejjel lefele mocorgott, a szívhang is onnan jött felénk. Már most gyönyörű pofikája van, a szája stipp-stopp az enyém ;-).
A hasam többet keményedik, mint szeretném. Néha az utcán, babakocsit tolva, sietve meg kell állnom, aláfognom a hasamnak, és egy jó nagyot szusszanni, hogy mindenki azt higgye körülöttem, SZÜLÜNK :).
Több pihenőre, több folyadékra és több magnéziumra vagyok ítélve. Ezt leszámítva jól vagyunk. Hétvégén megpróbálom még gyorsan az ablakot megpucolni. Ameddig bírom. Majd max a létrás részeket Attila befejezi. Aztán a karácsonyi nagytakarítás egyben Gyermekváró takarítás is lesz. Az apróbb vasalás, pakolászás meg menni fog itthon lazán. Megyek is gyorsan átrendezem a könyvespolcokat újfent. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése