2012. november 13., kedd

Karácsonyi tűpárna I.

Most majd gyakrabban teszek fel apró ünnepi ötleteket, dekorációt, mint az elmúlt fél évben ;-), ezt megígérhetem. Ahogy én is haladok vele, felpakolom, Ti pedig merítsetek belőle ihletet, kedvet, bátorságot. 
Ezek pofonegyszerű darabok, de én nagyon szeretek pepecselni velük. Lelassít (még jobban :)), megnyugtat. 
Tegnap pl csúnya módon alig vártam, hogy a fiúk elmenjenek itthonról, csináltam magamnak hangulatot minimális forralt borral, kerestem hozzá hátérzajt (Michael Buble), és őcköltem három kis piros rénszarvast. Még nem tudom a helyét, de nem is vagyok elkésve vele.


Ezt is csöppet átalakítottam, mert eredetileg hímes lovacska volt. Akárhogy is, a piros karácsonyi ló kevésbé közismert télen, mint a rénszarvas, nem? Még az is lehet, hogy varrok hozzájuk vagy hatot, és lesz belőle girland. Vagy felkötöm őket egy üveg köcsög oldalára, nyakára.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése