2014. május 5., hétfő

Bárányhimlő

Csak, hogy véletlenül se tűnjön unalmasnak az élet... Móziéknál az oviban már húsvét előtt kapkodta az áldozatokat a himlő, úgy saccolták, hogy a másnapot sem érjük meg, pöttyös lesz a 2 gyerek, nem megyünk. Ági néniék lepődtek meg a legjobban, hogy úgy álltuk a sarat, hogy csak na :). Mikor Mózi mondta egyik reggel, hogy Ági néni, én nem vagyok beteg, mondták vidáman, hogy Téged, Beni egy tornádó sem döntene le a lábadról... Hajajaj. Inkább - mondtam - ő szokta zárni a sort. Amikor már mindenki kidőlt, sőt, vissza is tért, Mózin akkor csapódik le. A májusi hosszú hétvégét így mi tovább nyújtjuk. 
Nem vagyok oltás párti. Ennyi. Himlőért meg főleg nem oltatunk. Kérdeztem az orvost, mutálódott ez azóta, vagy miért kéne ezt beadnunk, de azt mondta, nem. Akkor pedig hadd szóljon! Ma voltunk megmutatni, de azt mondták, már száradnak is le, jövő héten mehet oviba. Úgy rémlett sokkal veszedelmesebb kinézetű. Még egy cuki pöttyöslabda képet sem lőttem, nem tudtam, mert vártam, hogy lesz több. Kb 4 nagyobbacska volt, a többi alig látszik. Fújtuk himlő hűsítővel, zuhanyozás után nyakon öntöttem szódabikarbónás vízzel, mert az is nagyon jól szárítja. Nem vakarózott, nem volt hiszti, nyavalygás. VISZONT, a héten van az ovis anyák napja....Műűűű! Az orvos azt mondja, arra a délutánra simán bemehetünk. Kérdeztem itthon Mózitól kíváncsiskodva, hogy nem marad-e le valamiről, nem kell-e verset tanulnia, vagy esetleg már tudja is? Nagy kerek, boldog szemekkel mondja, hogy már tudja. Nem akartam kiszedni belőle, de elkezdte mondani....:

Én kis kertben jártam,
Kék ibolyát láttam.
El akart hervadni,
Szabad-e locsolni?

Alig tudtam visszafogni a nevetésemet, olyan drága volt. Mondom neki, ez nem a húsvéti vers? Láttam, megzavarodott, nem értette, de érezte, hogy valami sántít, elbizonytalanodott :)))

Nem fogok meglepődni, ha csütörtökön is ezt fogja elmondani. Húsvétkor bezzeg nem tudta ezt :). Annyira imádni való gyerek (mint a másik)!!!
ezt a Mózi-boltos játékot is a himlő szülte

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése