2014. október 14., kedd

Ki vagyok, ha...

Mostanában többször át kellett gondolnom, hogy mit szeretek, mi tetszik, mit képviselnék, mivel azonosulok stb. (Mózival is szoktunk olyat játszani az autóban, hogy Ki vagyok, ha... ? - és neki ki kell találni). Összeszedtem. Hogy leírva is meglegyen, kiteszem a vitrinbe. Szerintem ezt 3-5 évente el fogom játszani, hogy lássam, hova változom :). Nem akartam bő lére ereszteni. 

Szeretem a színeket, a harmonizáló tarkaságot. Szeretem a letisztult egyszerűséget. Szeretem a funkcionalitást, szomjazom az egyediséget, a természetességet, a lassúságot és a megélést. Szeretem az apró részleteket, már ha vannak. Ha nincsenek, szeretném, ha lennének. Kedvencem az ősz. De csak ha nyár után következik. Ha napos és száraz. Kedvencem a karácsony. De csak ha mindenki várja. Kedvencem a betű. De csak ha tartalmas. Kedvencem a futás. De csak ha egyedül vagyok. Kedvencem a lelkesedés, legyen bármilyen. De csak ha őszinte, nem izzadságszagú. Kedvencem a ropi. De csak ha retro.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése