2014. október 16., csütörtök

Nem tudtam, hogy sírjak vagy bepisiljek... :)

Régóta ismeretes szerintem blogban is, hogy Dóri {Dórus(ka), Dormi} húgom 10 évvel fiatalabb csirke nálam. Mindig is megvolt ez a tényszerű tíz év, de hol jobban összeúsztunk korban, hol eltávolodtunk. Viszont amikor kicsi lányka volt, Juditka nővérünk kirepült a fészekből, így elég erős ragaszkodás fűzte hozzám. Gyűjtöttem a leveleit, rajzait, amit az ágyamba csempészett, képeslapot, kéréseket, éppen haragos kirohanásait vagy ha sütött valamit, írt, kommentelt. Megleltem ezt a dobozt. Most délután eszembe jutott kisgyerek rajzok kapcsán, és lebányásztam a kamrapolcról... Teljesen más anya szemszögből olvasni, mint anno "csak" kamasz testvérként. Szabályosan meghatott a rajongása és ragaszkodása, olyannyira kifejező, szókimondó és rajzoló volt. Nem akarok idézni, csak egyet, amiben beszámolt valamelyik brazil szappanopera fontos részéről, amit közösen néztünk, de egy epizódról igencsak lemaradtam, és kihagyhatatlan lehetett. Leírta levélben, és este az ágyamban várt:

Kedves Sári!

Mielőtt elr nem felejtem:

Birszát tovabra is dolgosztatja Adalajda. Renét kinevették a barátjai hogy van barátnőe. Álmá kibérelt egy házat. Ravael el visszament LASVEGAS E.U.R.O.-ba.

lényeg

(pirossal írva innentől)

Márkó küldött Szielónak egy csigát. (DONA) Páz meghívta Márkót vacsorára. Szielo meg ő maga hívta el egy étterembe és tök jól nézett ki. Dávid meglata Szielókat!

jó ét
Dóry

Hát ilyenkor azért rettentően visszatekerném az időt...

Aki megtudja mondani, hogy melyik sorozat, melyik része volt ez, annak varrok egy filc baglyos karácsonyfadíszt :D. Kettőt is.

És egy nagyon kedves rajzot még elmesélek:
Jöttem haza Pestről, Dóri már várt haza. Lerajzolta az állomáson a pénztárablakokat, utasokat (oda is írta, nyilazta), illetve magát, ahogy kitárt kézzel szalad felém, én pedig integetve jövök, és mint egy angyal óriási sárga fény ragyog körbe!!!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése