2014. december 4., csütörtök

Adventi Naptár 2014

Idén roppantmód környezettudatos voltam, és visszatértem 2 évvel korábbi gyökereimhez/adventi tasakocskáimhoz. Olyan nincs, hogy a gyerekek ne kapjanak, még akkor is, ha nem semmittevéssel múlnak a napok itthon. Mózi nem nagyon értette a lényegét, este azt kérdezte bizonytalanul, hogy itt van a karácsony? Egyszerre akarta kibontogatni a több is. A tavalyiról nem sok emléke maradt, kérdeztem tőle, hogy nem rémlik, hogy a fa zöldségek voltak elrejtve egy éve. Én már most sejtem, hogy nem fogok a gyerekek számával beszorozva 24 meglepi-csomagot gyártani később sem, tanulják meg reggel egymást bevárni, és közösen kibontani. Mondom ezt most, amíg magasan van, és nem érik el, így jóformán rajtam múlik, mikor nyitogatunk... :D.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése