2014. december 17., szerda

Enyém az éjszaka

És még előttem. Így kezdem ezzel :). 

Így még nem jártam. Lócit letettem délben, 1 körül aludni, majd neki fogtam varrni. Nézegettem az órát, tervezgettem, hogy hánykor is kell elindulnunk az oviba Móziért, mert fél 5-től családi karácsonyi kézműves délután volt. Kb belőttem a 4 órás indulást, így legkésőbb 3/4-kor Lócit vagy kelteni kell vagy kel magától. Varrok, varrok, sötétedig, gyerek alszik. Óra jár, mutatja az időt, csak mint kiderült lassabban járt..., majd megállt. Lóci kel olyan 15:40-kor. Legalábbis én azt hittem, annyi az idő. Babusgatom az álmos kis fejét, bújik, üldögélünk, dúdolunk, ébredezünk. Megláttam ekkor bent az órát... 16:37!!! Jesszus! Kb hajítom el a gyereket, nézem a telefont, és tényleg. A híres időérzékem cserben hagyott. Ráncigálom magamra a ruhát és Lócira, közben futtatom a fejemben, hogy mi a jobb. Troli vagy gyalog. A gyalogra szavazok. Kossuth utca-Kuruc utca viszonylatban kb 30 perc. Kilépve 25. Futva babakocsival 19 :D. Lett mára nem tervezett sportolás is. Olyan praktikákhoz folyamodok, mint a Kiskegyed hasábjain, hogy lassan ez számít sportolásnak. Ha lépcsőn megyek fel, és gyalog közlekedek sietve vagy a troli megállóban feszítsem a fenekem 10 számolásig majd ernyesszem el, utána ismételjem meg 3*, és bomba senekem lesz :). 
16:47-kor még a Burgundia kereszteződésnél voltam, és 17:06-kor  bent az oviban lefőve. Mózi már várt. Már csinált pici cserépből kis csengőt, karton papírból és grízből havas karácsonyfát. Utána összerittyentett egy asztali kompozíciót termésekből, gyertyából ragasztó pisztollyal. Ámultam-bámultam :). Majd lefényképezem, mert szép lett. Legalább képen megmarad emlékbe.
Ezen kívül volt gyertyagyújtás és éneklés, zeneszó, gyertyaöntés, méhviasz gyertya tekerés, filc dísz készítés, mézes kalács zabálás, bambizás. Kaptunk kis meglepetést szépen becsomagolva névvel ellátva. Le a kalappal a csapat előtt. Köszönjük. Ennél jobban már csak azt köszönném, ha az ovi 23-áig tartana :). Remélem, végére érek a necces feladatoknak vasárnapig, hogy utána már gyerekes közös munka maradjon itthonra.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése