2016. június 1., szerda

Stréber konyhatündér

Megcsapott a szele az eshetőségnek, hogy én leszek az az Anya, akit kiutálnak a többiek az osztályból. Holnap lesz ugyanis az ovis csoportban az év végi kirándulás, és pakolom a gyerekeknek a motyót. Reggel 8-ra legkésőbb bent kell lennünk, Attilapa nincs, és én viszem holnap az ebédet Mamának és dédipapának is. Simán megtehetném, és tudom, hogy nem szenvedne hiányt egyik gyerekem sem, ha vennék a szélrózsa bármely irányába eső pékségek közül az egyikben pogácsát. De nem, mert én most élvezem, hogy sündörgök a konyhában, így begyúrtam a tökmagvas pogit amíg fő a zöldborsó leves, hogy reggel kisütöm. Tudom, hogy nem leszek ilyen buzgó mócsing a sokadik kiránduláson, de most olyan jó két kis batyut összekészíteni esőkabáttal, almával-répával, műzlivel ezzel-azzal :))
Lőjetek le, de én most ezt úgy élvezem. Különben is hetente kb 2* főzök, ha a Kis Padlizsán megnyit, akkor pedig még ennyiszer sem ;-), szóval ilyenkor legalább érezhetem magam konyhatündérnek.
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése