2020. június 24., szerda

Visszaszámlálás indul... - #maholnapnegyven, 6 nap

Ezzel tegnap elmaradtam - sorry.

Tegnapelőtt GLS-t emlegettem, de nem jött. Jött helyette valami más ;-). Potyognak az égből a diplomák, és én nem átallottam meg mozdulatlannak tettetni magam, így el is talált. Mózi csattintott is egy képet frissen rólam :D.
Jó a hajam, kakkukkol kicsit,
de nem is ott a lényeg


GLS-t majd később.
Pfű, de rossz, hogy nem írtam ezt meg tegnap vagy legalább reggel, mert passz. Nem tudom, mi volt tegnap... Jaaa, de. Egész napra áramszünetet írt ki az e.on, így termoszba melegítte fel Mózi a levest ebédre előre, Attila termoszba főzte le a napi kávét, hogy meleg maradjon, és már reggel kiállt az autókkal a garázsból mielőtt elmenne az áram. Ovi után Gitta mamához mentünk logopédiára Lócival, hátha segítene bepörgetni végre az R-betűt. Annyira szeret oda gyerek-felnőtt menni, hogy alig tudtam autóba dugni őket. Még út közben is arról volt szó, mikor jövünk legközelebb, jöjjünk holnap is.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése