2023. december 20., szerda

Voltunk már jobban advent 3. vasárnapján

 3. vasárnap - ÖRÖM

Nincs semmi vész, csak egészségügyi megrottyanás. Én bő hete köhögök, lázam egyszer ment fel, és igazán nem fáj semmim, csak úgy érzem magam, mint akit helyben hagytak... Munka mellett megint nem jut kényelmes, semmittevős hangolódás, de ez nem is fáj most annyira, mert felszívtam magam korábban már. Inkább az esik rosszul, amikor azt a kevéske betervezett időt is keresztbehúzza pl vmelyik gyerek lebetegedése. Lolát pénteken elhoztam a suliból, mert fájt a hasa, feje, sírt. Itthon elég jól kivirult, de a szombat délelőtött végig hányta :(. Én is lemondtam pár teniszt, mert a köhögésre nem vállaltam be. Attila is belecsúszott, ezt decemberben sosem ússzuk meg, ez már nagyon a vége az évnek.


Az adventi kis programoknak örülök, hogy lettek. Nem mindig tudjuk aznap megcsinálni, meg nem is fene nagy kreatív dolgok, de mézeskalácsházikó-készítés, régi gyerekkori videók, képek nézegetése, családi pop-cornos filmnézés, almáspitézés a Volt egyszer....-ben, kalács sütés, extra mennyiségű mesélés, karácsonyi lapok készítése és hasonlókat tartalmaz. Ilyenkor igyekszem letenni a gépet, és éjszakára hagyni a melót.

készülnek a karácsonyi lapok

Volt egyszer… 

Félnapos hányás után, halad az ‘építkezés’ - CIP (construction in progress), lassan aktiválunk 😂

Lócika egy arab férfi itt - saját állítása szerint 😂
Általában széttrollkodja az eseményeket, nélküle nagyon unalmasan festenénk 🙈

Lola díszítette 😍😁

Pénteken volt a céges kari a debreceni csapattal, szerintem jól sikerült. Soookat táncoltam (már nagyon fájt a lábam, és nevettem is, hogy a fiatal generáció nem kinlódik ezzel, hanem lerúgja a cipőjét és ropja puckos lábbal, de bennem még él valami kényszeres kontroll, hogy na ne máááár :D, és inkább fájt, iszogattam rá a pálinkát). Ezen a napon volt délután Lócikának a szülő-gyerek foci, erre Attila ment, nyilván ő focizik, nem én :D. Ezek Lócikának is fontosak. Mózi pedig vigyázott Lolára, és házi késíztésű tésztát gyúrt be, hogy mint régen dédimama ő is kézzel szaggatja ki, csíkozza fel. Elég profin megcsinálta így elsőre... Le a kalappal.


Utolsó foci az évben

Anonim SV csapat (részlet) 😍 Óriási segítség ez a közeg, társaság
‘Beginning of a beautiful friendship’-ként kaptuk meg ezt a képet, és lehet… 

készül a 6 vagy 7 tojásos tészta 👨🏻‍🍳

géppel ez is gyorsabb lenne

Munka fronton eléggé le vagyok még terhelve, főleg az első évvégi zárással kapcsolatban, leltár, csapatkoordinálás, és egyéb operatív feladataim is vannak, de jó lesz ez. Amikor olajozottan működnek a dolgok, és én csak cc-ben vigyorgok a leveleket olvasva, hogy milyen ügyesen tudja mindenki a dolgát, akkor pont az a letörölhetetlen vigyor önt el, mint mikor szirénázva jön a mentő, és minden autós tudja, hogy le kell húzódni, összedolgoznak, nincs önös érdek abban a pillanatban csak mindenki egy ügyért, célért. Ez már akkor is megmagyarázhatatlan örömöt jelentett számomra, amikor még nem vezettem, csak gyalogosként figyeltem a láthatatlan rendezőerőt, aztán sofőrként már még inkább, most pedig pont ezt érzem csapat vezetőként. Nagyon az elején vagyok a dolgoknak, és nem akarom fojtogatni magam csakazért sem (ahogy szokom mindig), csak koncentrálni a gyengébb pontjaimra, és élvezni a működőket. 

BSC_GL - Fixed Asset (Debrecen) ❤️

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése