2023. december 23., szombat

Dec 23 is the new Christmas

 Magamhoz hűen én még erősen a készülés fázisában vagyok 23-án, nem úgy mint mások 😂. Mikor lett december 23-ból karácsony? Valahol megint lemaradtam, azt érzem. És majd 26-án, amikor már mindenki kifelé górálja a karácsonyfát, én akkor fogom a mákot kipiszkálni a fogaim közül 😁. Hova rohanunk basszus? Nyár óta ömlik a karácsonyi visszaszámláló, szól a mézeskalács illatú muzsika, sok helyről posztolódik a cozy hangulat, és már tele van napok óta feldíszített fával és alápakolt, becsomagolt ajival a közösségi média. Fú, de cammogó maradi vagyok 🤦🏻‍♀️. Csak ettől van bennem egy olyan érzés, mintha én nem lennék soha jó helyen. Szeptemberben még az indián nyarat élvezem és a feri-folt mentes napsütést, októberben még nem akarok karácsonyi díszekre és derékig érő szemetlen manókra gondolni, novemberben már jöhetnek a bekúszó gondolatok, ötletek, illatok, de én még trenyában tömöm a káposztát (előtte hűtőt takarítottam), még előtte a gyerekekkel Holiday-t néztünk, most meg Love Actually alatt csomagolok mindjárt. 


Tömöm az ünnepi káposztát én is 😂

Mára maradt még egy-két kurta kör, reggeliztünk a csajokkal, és olyan jó volt a gyerekkel nyugiban mesélni, lenni. Ahhh… Várom ezt az elkövetkező pár napot. 24-25 senki nem jön-megy sehova, ez a nap, csak a szűk családé mindig. 26-án lesz a tágabb családi ünneplés.  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése