2023. december 10., vasárnap

Hogy hogy vagyunk mi advent második vasárnapján?

 2. vasárnap - REMÉNY

Picit masszívnak éreztem a napot, kellett bele a tudatosság itt-ott, mert lerottyantam, és nyűgős vagyok. Viszont, ha elvonatkoztatok magamtól, és kívülről nézek magunkra, a sok kisebb-nagyobb defekt mellett, olyan jó, hogy ilyen sűrűn vagyunk, együtt vagyunk. Lola nagyon Anyás, egy lépést nem tudok tenni sokszor a lakásban sem, mert jön, bújik kérdez, játszat. Még alig voltam egy órája talpon, és megindultak a kérések kérdések, ahogy ébredt a család. Mit lehet reggelizni? Van tojás? Csinálsz rántottát? Anya, sütünk ma mézest? Anya nekem csinálsz melegszendvicset kolbásszal? Én csak kakaót kérek, de ne habosat, és Anya csinálja. Hol van a géz? Hol van a sebtapasz? Anya, festünk? Bekapcsolod az xy zenét? Anyaaaa, kapcsold ki az xy zenét, mindig ez megy! Anya, mesélsz? Anya, mi lesz az ebéd? Hol a fésű?…. és a minden IS. 

Bementem ebédért, rendeltem, mert esélyem nem volt, se kedvem, hogy főzzek. Anya, jöhetek? Neeem, én kéreztem előbb!! Neem, te nem jöhetsz! Persze, mert mindig Lola megy, ő ne jöjjön! Bemegyünk a DM-be? Kell göndörhajú balzsam. Vehetek szájfényt? De a saját pénzemből? Ugye, békás tisztítószert veszünk? Ezt megszagolhatom? Rájöttem, ettől vagyok sokszor baromi fáradt, hogy 100 irányba válaszolok, figyelek, fejben tartok, követek. Anya, lesz a héten hétfőn foci? Befizettem már vajon a focis karácsony ránk eső részét…🤔?

Lola mindig szórakoztat,
 és fél percre nem hagy magamra

tenisz után, este már lázasan az ágyból

Reggel Lola craft lesson-nel indította a napot, teljesen oda van az angol daloktól, karattyolgat itthon, jelent (nobody is absent today, team is ready for the craft lesson), számol, magatartás táblát vezet a családról, kidekorálta az ágyunk rám eső oldalát hóemberekkel, a szekrényt felhópelyhezte.



Ma Lócika alszik velem, mert tegnap Attila kiköltözött, h horkolok a takonytól. Holnap Lola jön, utána Mózicsek.
A héten lezajlott az MCC-s gála a Nagytemolomban, annyira cuki volt Mózi. Kórus tag volt, és mondta, h izgult, kellett ez a fajta sikerélmény. Jött Nagyanya és Géza papa, meg Dóri is a szűk családon túl. A végén a templom előtt vártuk kint, mint egy sztárt 😍. Büszkék voltunk Rá ❤️! Szeretem a templomi énekléseket. Meg egyébként a zene és a tánc (ha profi) mindig penget bennem olyan húrokat, hogy elönt az endorfin, meg a minden jó, és jó lesz érzés. A világot átölelném. 



A héten járt nálunk Miklós, és a gyerekek óta az első év, hogy nem készült fénykép… Videó mindig szokott, majd ha lesz szabad kapacitásom esetleg, akkor vágok össze belőle vmit. Lola azt mondta, ő volt kint pisilni éjszaka, és látta, hogy már van pakolva csizmákba és mellé, de nem akart hozzányúlni. Titus kis mamusza is ki volt rakva, ő is jó fiú volt. Mózi már partner a ‘sunnyogásban’, a többiek még porszívózzák a csoda utolsó morzsáit. A céges mikura Mózi nem tudott jönni, mert arcüreggyulladása volt, de a csomagját elhoztuk. Neki ez volt az uccsó, mert 12 éves korig van kalibrálva a Télapó.
Pénteken volt a cég pesti felének a Kari Party az Orfeumban, és majd most pénteken lesz Debrecennek. Akinek a csapata vegyes, ott két ünnepség is dukál. Álarcos volt a muri, a nagy többség komolyan vette. Én már akkor éreztem, h nem vagyok teljesen a toppon, de éjszakára a hangom is elment, alig tudtam beszélni. A csapatot még nem kérdeztem meg, h tehetek-e ki képet, így egyelőre csak az indulásról van 😁.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése