2012. április 8., vasárnap

Húsvét előzönge

Mózi második Húsvétja is élő nyúl nélkül múlik el :(, de jövőre ebből nem engedek. Most is nekifutottunk a dolognak, hogy bérlünk egy tapsifülest neki, aztán mint a megunt karácsonyfát vagy a "feleslegessé vált" IKEA cuccokat visszavisszük. Volt egy kis félreértés Freassnapf háza táján, így nyúl nélkül indulunk neki a Húsvétnak. Aztán Hután vagy van olyan szomszéd, ahonnan kérünk, vagy nincs. 
Sanyikámtól kaptam névnapomra anno új Tildás könyvet, itt volt hát a tökéletes alkalom, hogy felavassak belőle valamit. Olyan jó lenne egy sarok, ami csak ezeknek az alkotnivalóknak ad helyet, és nem áll meg az élet, ha szétpakolok, és minden cérnás, anyagokkal borított, papíros stbs. Erre egyelőre várni kell, így sem megoldott a lakáselosztás. Mózi Manónak CIRKUSZT hoz a nyuszi. Persze, mondanom sem kell, hogy nem készültem el vele teljesen :(, pedig annyira akaródzott. Elkészültem a zsiráffal (annak kertészgatyója is lett), elkészült az elefánt, aki most még naturistán nyomja, viszont a papagájok száma ZÉRÓ :(. Majd szerdán megvarrom, ha a védőnő befejezte a látogatását :). Aztán le is fényképezem a csapatot.
Ezen túl készültem tavaszi papír madárkákkal az ablakba, ők nem igényeltek túl sok piszmogást, illetve hungarocell gömbbe szurkáltam kis virágokat. A madarakat mindjárt meg is tudom mutatni. Nosza:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése