2012. április 13., péntek

Éljen a bébi és gyermek osztály

Nem is olyan rég, amikor orcámat megnyalta a tavaszi fuvallat, vettem nadrágot. Ciki-nem ciki: gyermek méret :). De ez áll jól rajtam. Eddig is előfordult már, hogy ott vadásztam, és terítettem le a 11-12 éveseknek való méretet. Hát most változott a helyzet, és 12-13 éves lettem. Úgy ítéltem meg, hogy nagyon visít már a bolha a kisebb alatt, meg lassan egy húszassal több is vagyok. Egyszer elég volt felvennem, hogy kitáguljon, trottyos legyen, és visszavigyem, hogy cseréljék már ki a jól bevált 11-12 évesre. Mindezt babakocsival. Kicsit abszurd voltam :D. De legalább már kicsiknek is gyártanak - felnőtt mértékkel is - hordható nadrágot, és nem csak gumis derekút, virág hímzéssel a lábszárán.
Meg is üzenem Annának, hogy visszafértem a kisebbe, és vajon az 5-6 éves Blankán is jól áll-e ez? 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése