2013. július 16., kedd

Tiszakécske


Csak a saját gépemen lelt képekből garázdálkodok, mert este már lusta voltam, hogy az Attila videó-arzenálját is magamévá tegyem. Legyen elég most ennyi. FB frissül Attila keze nyoma által állandóan :).
Idén az e-World tábornak a tiszakécskei Tisza-parti Termálfürdő és Kemping adott otthont, ami nagyon jól sikerült. Nekem különösen. Talán az az egy délutáni másfél órás szunya, illetve hogy este is 11 előtt mentem el aluszni. Apartman házban laktunk, nem osztozkodtunk senkivel, világos volt, tágas volt, szépen felszerelt, modern, teraszos, légkondis stb. Szabad bejárásunk volt a fürdőbe, amit Mózi fenemód élvezett. Az elején kicsit óvatosabban, mondta is,  hogy félek a víztől...., (egyáltalán nem látszott persze :D) de azért belecsobbant párszor. Aztán különösen felszabadult. Alig lehetett magára hagyni szárazon, mert pólóstól, karúszó nélkül rombolt a víz felé. Attila meg sört elhajítva, átszökellve a padokon, mint a parti mentők, zúgott utána. Volt, hogy nem érte utol.... Én amennyire vízibolha voltam, mostanában annyira nem hoz lázba a strand. Valszeg azért, mert neki kell vetkőzni. Én meg azt nem szeretek már nagy közönség előtt :(. Mégsem éreztem azt, hogy de jóó lenne csak ázni a habokban vagy napozni. Az esti mulatságból sem vettem ki a részem 100 %-osan, de ki is aludtam magam :). Volt lángos, jégkrém, fagyi, kv, pont mint a strandon :). Jövőre ha ide jövünk, beizzítjuk a leendő sátrunkat is. Juppppííí! Lóci Tündérbögyörő most is hozta a formáját. Nézegette a leveleket, és a közte átszűrődő napot, hentergett, vigyorgott, aludt végig az autóban, éjszaka fogyasztott az anyjából. Jobb gyermeket kívánni sem lehetne :)

Sanyikám nem szült meg a hétvégén, pedig biztosra vettem, és mint a véres kardot hurcibáltam a telefont magammal. Hamarosan fújom a riadót itt is ;-)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése