2015. október 10., szombat

Hogy én mennyire szeretem az őszt

De nem írok sem olyat, hogy HELLO ŐSZ!, sem olyat, hogy HELLO OKTÓBER! Most korán reggel negyed 9-kor (és a fiúk még alszanak!) újból rájöttem, hogy én nagyon élvezem ezeket a szürkés reggeleket, korábban sötétedést, köntösbe burkolózást, hűvösebb napokat. Végleg elmúlt belőlem az a gyerekkori élmény, hogy az ősz lehangoló és a(z) ÁCIÓ, KÁCIÓ, VAKÁCIÓ!! végét jelenti szimplán. Öregszem? Biztosan. Egyszer még azt is kiírom majd lehet a FB-ra, hogy HELLO NOVEMBER ;-)
A múlt héten a klinika telepen gesztenyét gyűjtöttünk, és annyira előjött belőlem az ovis, madárfejű Sári-lét. Mikor a klinikai oviba jártam, Anyáék a klinikán dolgoztak és a Lehel utcán laktunk. Sétáltunk haza a Nagyerdő mellett, és gyűjtöttük a gesztenyét a klinikán a forgó ajtó mellett, reggelente meg sokszor hatalmas köd volt. Annyira, hogy a 13. emeletről nem lehetett látni a szomszéd házakat. De szó szerint. Anyáék ilyenkor mindig azzal ébresztettek, hogy "Gyerekek, ellopták a házakat :)!" És a konyha ablakból kinézve bambán szívtuk magunkba a meleg kakaót... Lehet, hogy csak nagyon terhes vagyok ezért e sok nosztaligia :))? Az is lehet. Van ficánka odabent rendesen.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése