2017. április 27., csütörtök

AdományTAXI, és a többiek

Tudjátok, hogy gyűjtögető kis mókus vagyok. Pontosabban rettenetesen nem tudok kidobni olyan dolgokat, amik még használhatóak, csak éppen nekünk nem kell már. Úgy érzem, a lehető legegyszerűbb dolog kidobni valamit, de nekem ez nem megy, főleg mert tudom, hogy másnak hasznos. Keresem a legjobb lehetőséget, ahol közvetve szétoszthatom, és újra élhet. Bevallom, nem feltétlenül csak a jótékony cselekedet inspirál, az csak egy jókora pozitív externália, hogy ettől még jól is érzem magam. Nem szeretem szaporítani a fölösleget. Itthon is így vagyok ezzel. Mármint, amit használunk. Van azért ennek hátulütője. Nem nagyon tudok előre gondolkozni, tervezni, és két hétre bevásárolni. Amikor Attila hazaállít 6 csomag pizza liszttel vagy 24 doboz tejjel stb, akkor is mindig elfog belül a jeges rémület, hogy minek ennyi, hova spájzolunk. És pikk-pakk elfogy. A gyerekek is egyre többet esznek, amit én vásárolok az kb 2 napig tart ki. 
Na de vissza a tárgyi dolgokhoz. A helyzet annyira elharapódzott - már ha lehetek ilyen drasztikus - hogy nem tudtam bejönni a lakásba addig, amíg vissza nem mentem a pár házzal előttünk álló szomszédhoz, akivel eddig egy szót nem váltottunk, de kocsival fordulva haza délelőtt megláttam, hogy a kukája tetején két nagy szatyornyi kidobott gyerekcipő van. Nálunk is gyűlik a padláson, mert az előző lakóról is maradt ránk vagy 100 zacskó gyerekruha és cipő. Lolát felnyaláboltam, és visszamentem, hogy megkérdezzem kivehetem-e, mert éppen gyerekotthont vagy szervezetet keresek, akihez be tudjuk adni az itt felgyűlt rengeteget is. Persze, hogy ideadta. Sőt kérdezte, függöny nem kell-e, mert a másik szatyorban kidobva az van. Megunta, és leszedte, most újat tesz fel. Azt nem hoztam el, de még ki tudja :))). Mondta, hogy a padlásuk teli van hasonló kinőtt ruhákkal, azt is nekem adja majd. 
És megtaláltam a számomra lehető legjobb helyét. Adománytaxi. Ha nem ismernétek, tartsátok észben, és egy pici plusz munkával jó helyre kerülhet. Ráadásul nem fizetett hirdetést hallottatok :D.

További jó lehetőségek. Ha van ötlet, jöhet, belinkelem ide azt is - Köszi
Családok átmeneti Otthona
RefoMix

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése