2017. április 11., kedd

Pici Piacon jártam

... nem sok garast találtam :(

A tegnapi napom ráment, hogy feldolgozzam, hogy hiába készültem több fronton a piacra, nem ez volt életem legjobb vására. Tudom, volt Vivicittá, volt 4 napos Glamour napok, CEU tüntetés, vasárnap a családé stb mellékes, de az idei harmadik Pici Piac most nem durrant akkorát. Na majd a következő és a WAMPok.

Addig viszont készüljetek, mert május 11-én kerekasztal beszélgetésre hívtak a CS.A.K egy nő rendezvényre Jakupcsek Gabriella moderálásával. 3. blokk, 14:40-től 15:40-ig HOGYAN MOTIVÁL DEBRECEN?

Standunk is lesz, lehet próbálni, válogatni, vásárolni, tapogatni, rendelni.

Tudtátok, hogy idén a bárányok nem csak hallgatnak, hanem Shumlee-t hordanak?
Itt is nézzétek meg.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése