2017. június 7., szerda

Cherry-Cherry Lady

(majdnem… :))

Két hete eszméltem, hogy van cseresznyefa a kertben. Három is :D. Pedig nem is csenevész, nincs is eldugva. Olyan szépen belombosodott, hogy csak ha alá állok, akkor piroslik. Egyébként Lóci hívta fel rá a figyelmemet. Lekapkodtunk ugrálva pár rózsaszín szemet, de mondtam, hogy majd hétvégén szüretelünk bővebben. Ma aztán majdnem eldőltem az alumínium létrával kezemben egy üvegtálkával… Megugrott az adrenalin bennem rendesen, ki is fordult a létra az egyik lábán, a szabad karommal öleltem rá az ágra, és lábbal visszatáncoltattam. Haaahhhh… Mózi is megijedt, onnantól ő tartotta alattam. Kint vacsoráztunk a teraszon, és levezetésként ez volt a bezzeg. Nekem, örök belvároslakónak ez maga a Kánaán. Meg a kis zöldséges kert. Szeretek benne kapirgálni, nő a retek, karalábé, répa, cukkini, paradicsom, paprika, kápia paprika Lóci kedvéért, eper, málna, spenót az én kedvemért, és Popeye kedvéért. Annyira imádok itt lakni, annyira nem fáj a bejárás még mindig. Sőt, igazi Fittipaldi lettem, sokat bátorodtam a vezetésben is. Továbbra is az a legnagyobb nyűgöm, hogy reggel a város felé telibe süt a Nap, illetve hazafelé délután :D. Nincs az a napellenző az autóban, és olyan ülésmagasító, ami megfelelő lenne, és kitakarná a Napot előlem. Arra is kíváncsi leszek, hogy a tetőtér és padlás mennyire lesz szauna. A varrósarok és munkabázis fent van, bízom benne, hogy nem lesz 50 fok. Tudjátok, decemberre meg lett a szigetelés, sőt kaptam egy-két biztató megerősítést, hogy a VELUX  hővédő roló még sokat fog segíteni, ne kísérletezzek IKEÁban kapható és méretre vágható tekercsekkel. Elég alaposak vagyunk, jobbról-balról körberágjuk a témát, utána olvasunk, véleményeket böngészünk, ár-érték arányokat összehasonlítunk. Attila a műszaki felelős, nekem ott nem sokat mondanak a számok, de azt tökéletesen értem, és viszonyítom, hogy:  "A VELUX külső hővédő roló hatékony védelmet nyújt a legnagyobb kánikulában is. A napsugarak 76%-át megfékezi
(üvegtípustól függően), mielőtt azok elérnék az üvegfelületet, így zárt ablakoknál akár 5 fokkal lehet hűvösebb a tetőtérben." PONT. Mellesleg a VELUXról kinek nem ugrik be az a régi-régi reklám, hogy kint tombol a hideg, és az ablak tövében ott dorombol a lakásban a cirmos, mert nem huzatos a nyílászáró (hűűűű, remélem, tényleg VELUX reklám volt, mert youtube-on próbáltam rákeresni, nem leltem meg…)? Ez csak egy státuszjelentés a korábbi projekt állapotáról, a VELUXon meg majd jól behajtom a reklám árát ;-). Ez is várja egy hónapja sorsa jobbra fordulását. Nagy most a varrásból visszamaradt kupi fent, de ha felkerültek, akkor lefotózom a szobát. Nagyon csipázom.

Ha megtaláltátok a reklámot, küldjétek már át nekem… 

1 megjegyzés :