2023. április 10., hétfő

London 2023 részleteiben_Vol 2 - ami belefér

Ott fejeztem be, hogy Lolával aludtam az első éjszaka. Még meséltem egyet a Bárány Boldizsárból, aztán összekucorodva aludtunk el. Annyira cuki, bújós-anyás. Óóóóriási szerelem tüze ég gyermeki szívében.

1. nap - Hyde Park, Harrods, Buckingham P. és környéke, National History Museum

Reggel látszott, hogy az idő kivirul, használható lesz, rá kell ugranunk gyorsan a csapadékmentes napra. Némi döglés, ébredezés, telónyomkodás, tv-kapcsolgatás után nyakunkba vettük Londont. Nem győztem lelkendezni a londoni külváros hangulatáért, annyira tetszenek ezek a kis porták, házak, felfelé építkezés, bár valószínűleg lakni nem szeretnék ilyenben. Attila mindig fel is hívta rá a figyelmemet, hogy milyen szűkek a bejáratok, közel a szomszéd, papírvékonyak a falak, de nem is lalkni mennék. Viszont a hangulata, stílusa a reggeli újsággal bedobva itt-ott annyira más volt. És pont ezek a "más" élmények, hangulatok, emberek, épületek, napok hiányoznak. Pont ezért akarok menni, pont ezért érzem, hogy alám gyújtottak, és amennyire eddig nem tettem két lépést az utazásért, mert különösebben nem hiányzott, most azt érzem, hogy annyi mindent szeretnék látni, mutatni a gyerekenek Nem vonzott eddig a Kelet. Most baromira. Na de ez csak némi mellékes.

Egy cuki reggeliző helyen kezdtünk, a gyerekek ettek valami giga nagy és ilyen-olyan cuccal díszített-töltött croissant-t teával, én maradtam reggelire csak egy jó kávénál. A metró felé sétálva, betértünk egy charity shopba, nem is egyszer, Attila talált magának könyveket, Lócika meg gumi álarcokat próbálgatott :D. Az állomáson sakkoztunk a legjobb jegyvásárlási kombót nézegetve, hogy hány naposat vegyünk, melyik zónában fogunk mozogni, kell-e minden gyereknek, amikor mondta az ellenőr, hogy ha van külön bankkártyánk, akkor Attila húzza le elsőnek, vele menjenek át a gyerekek, utána pedig én. A föld alatt nem látjuk közben a várost, de ahhoz rövid volt az idő, és elsődleges cél a főbb turisztikai látványosságok voltak most gyerek programokkal megspékelve.

Little Ealing - energetizálva, teli hassal

Első napra befért a Hyde Park mókusozással, kacsa-hattyú nézéssel hessegetéssel, jó sok sétával, némi fázással Lócika részéről, aki eljött reggel egy széldzsekiben egy pulcsival, de én odaadtam neki a pót pulcsimat, hogy túlélje a napot :). A parkból átsétáltunk a Harrodsba, itt is jó sokat elnézelődtünk a játékosztályon (az egyik legjobb élmények között szerepeltek a naaaagy emeletes játékboltok). Nagy legófugurák, állatok, járműek, és a sötétbőrű biztonsági őr, aki olyan jó fej volt, hogy pacsit adott és kapott :))). Azóta is többször szóbakerült itthon, hogy még a biztonsági őr is milyen jó fej volt.







kicsit fúj a szél :D - Lócika itt fotózott egy didergő libát,
aki nem volt hajlandó a vízbe menni :D
(majd becserkészem tőle a képet)

Lego Friends


Lócika egy 4900 fontos kis mackót ölelget :))
(bocs, az a zsiráf volt, ez csak 3600 font)

Szerettem volna még kihasználni a jó időt, átsétáltunk a Buckingham palotához. Itt a zebránál egy kis csete-patéba is belefutottunk, rendőr oszlatta a balhézókat. Őrségváltás pont nem volt, csak egy szimpla csere, erre nem is várakoztunk, nem is terveztünk vele, mert ez annyira nem mozgatta a fantáziánkat. Mózi itt bevágta a durcit megint, már nem emlékszem min, csak hogy nem akart fényképre sem állni :). Ő egyre jobban bontogatja a szárnyát, határait, pl hajnövesztésben van, kérdezte, hogy megnövesztheti-e. Én meg mondtam, hogy miért ne, ennél nagyobb lázadással ne legyen dolgunk :D. Szóval most december óta nő, legalább annyira, hogy össze tudja majd fogni :)). De eljött már az első olyan mondat is, hogy alig várja hogy elköltözzön itthonról, és ő már 16 évesen el fog innen cuccolni. Szóval nála fel-felüti a fejét ilyen-olyan szájhúzogatás, igyekszem nem túlreagálni ezeket, hanem előkotorni az emlékeimből, amikor én voltam pont ilyen mísz és hullámzó, kiszámíthatatlan hangulatú. Még ott épp nem tartunk, hogy az utca másik oldalára átmenjen, mert ciki velünk, de valszeg azért nem mert főleg autóval közlekedünk sajnos.


Itt már rá sem állt a képre (Lola őt sasolja) :),
de mutatom a kamera másik oldalát :D

... aztán végül mégis becsatlakozott.

Először nagyon fintorgott a képen,
akkor csináltunk direkt egy mindenki vágjon 'a-sz@r-is-ízetlen' fejű ábrázatot
majd megenyhült a 'ferde tükörben'



Tiszta apja ❤️

A palotától visszasétáltunk a Természettudományi Múzeumba, na ez baromi jó volt. Legjobban nekem a földrengés szimulátor tetszett, meg az őslények. Ez tényleg egy olyan program, ahol pl kaksi idő esetén óóórákat el lehet tölteni, nézelődni, olvasgatni, hallgatni. Azt hiszem az első napon itt zártuk a sort. Ja, és ami még nekem nagyon tetszett, hogy ingyenes ;–)











2. nap - megpróbálom este folytatni

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése