2023. április 12., szerda

London 2023 részleteiben_Vol 3 - uccsó eresztés

(amíg a bőrgyógyásznál csücsülök, pötyögöm a londoni trip maradékát, még mindig sokszor jut eszembe)

A 4 napból kettőn délelőtt szitált/szemerkélt az eső, borongott, a maradékban igazi londoni turista idő volt. Amikor takony volt, akkor behúzódtunk enni, vonatra vártunk, vagy az M&Ms sok emeletes csoki boltban garázdálkodtunk. A gyerekeknek ez volt a legnagyobb élmény, pedig különösebben nem volt interaktív vagy wow. Valszeg a színek és a néhol plafonig érő színenként hangolt csoki drazsék voltak a nagy számok. Fejtek is a gyerekek bőszen, vettünk itthonra adagolót, forrócsoki port. Azt olvastam ez a világ legnagyobb csoki boltja, nem tudom, hogy csak az M&Ms -ek között vagy négyzetméter, szint, értékesítés alapján. Nekem pl a szemközti Lego jobban tetszett. Mindig elhűlök mi mindent megépítenek legoból :))

London eye a mi szemünkkel

Soookat sétáltunk, napi 12-14 km-t is a városban, Temze parton, hidakon. Az egyik napsütéses napon hajókáztunk Greenwich-be, parkoztunk, múzeumoztunk. Újra és újra megállapítottuk, hogy ezek az ingyenesen látogatható tárlatok, múzeumok is annyira igényesek, tiszták, nem leamortizàltak, nincs szétlopva, kispórolva. A gyerekeknek külön volt terem, lehetett daruzni, kirakodni a kikötőben, morzézni, ágyút sütögetni :)).

elsörözgetnék most is ezen kis csolnakon ;-)
(nem sok kép van, amit Mózi nem trollkodott szét :D)

A nulla délkörön állva

Lolának meg kell nőnie, mert a
legtöbb családi szelfiből kilóg :D

Sláger számba ment a kicsiknél a Burger King :))). Milyen jó, hogy itthon ilyen limitáltan látogatjuk ezeket, mert most kész atttakció volt ennyiszer ott enni. Lóci és Lola mindig ezt választották, mi inkább a Pret a Manger-t.

Nem hagyhattuk ki az emeletes buszt sem :D,  de a Dungeon-t Lola kis virágos lelke miatt nem vállaltuk be, azt majd legközelebb. Mivel a szállás nyugat Londonban volt, és utolsó nap a gép csak este indult, ezért a kofferokat begórtuk egy megőrzőbe, hogy tehermentesen tudjuk az utolsókat szippantani a londoni levegőből.

Mindjárt az én sorszámom jön, kilövöm az uccsó posztot, ebéd mellé mazsolázzatok belőle, hátha Ti is kedvet kaptok egy kiruccanáshoz.

Ez Mamának készült a lengyel bolt előtt,
amíg én visszaszaladtam a bankkártyámért 😁