2023. május 18., csütörtök

Nyári bakancs lista nekem

 Nagyon komoly listát kezdtem el írni a nyárra, ezt folyamatosan bővítem és aktualizálom majd, hogy hol tartok benne :D. Hogy miket szeretnék megtanulni, felfrissíteni. Persze nem kell semmi komolyra gondolni, de amikor sok lesz a számokból, akkor ilyenek felé kalandozik az agyam mostanában:

- megtanulni kézen állni :D :D - cigánykerekezni tudok még mindig (még ha kicsit nyögve is az elsőt), azt gondolom, innen nem lehet messze a kézenállás, járás.... :D

- görkorizni megtanulni - annyira csupán, hogy tudjak körözni körbe-körbe Lolával a településen. Jégkorizni pont ezen a szinten tudok, még a megállást kellene kicsit szárazon gyakorolni, mert itt nincs palánk, ami felfogjon. Meg az is motivál, hogy a nyaraláson milyen jól el korizgatunk majd Lolával 😁.



- a múltkor Sanyikám meghozta a kedvem, hogy egyáltalán kipróbáljak egy tenisz órát. Csak úgy a'la nature, hogy elbírom-e az ütőt, és tudom-e fogni, suhintani legalább 40 percen keresztül. Ez a leggyanúsabb pont eddig. 

- Lolát megtanítani végre ugrálókötelezni, és én is szeretném megint percekig bírni ezt. A másik a hullahopp karika 😂.

- Már bővítem is a listát (május 21.): Meg akarok tanulni gyorsúszni is. Mert csak mellben tudok. Az elv megvan, de nem bírom :(. Görkori már meg is van, fel is avattuk Lolával

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése