2012. július 4., szerda

És hát hogy Huta milyen volt?


Magnum nyalakodás után :)
Kivételesen nem maga alól issza a vizet
Vezettem. Már ez jó. Aránylag hamar odaértünk, így használható volt a péntek is. Még jobb. Nagyon jó idő volt, ami a hegyekben kellemesen elviselhető, este pulcsis is. Ezen túl pedig paradicsomi. Szombaton falunap volt, a falusiak 4 csillagos vendégszeretetével, lecsóval, dinnyével, süteményekkel, pogácsával, szalonnasütéssel, zenekarral, este nagyon retro DJ-party-val, táncosok, asszonykórus stb. Minden úgy, ahogy kell. Bicajoztunk Kőkapura. Attila nyerte meg magának a single speed city bike-ot (valszeg lyukas hátsóval :)) gyerekkel, én meg lazáztam a 21 sebességgel. Pancsikoltunk, amíg Mózi bele nem kakált a vízbe, napoztunk, aludtunk délután is, főzőcskéztem, olvastam!!!, sétáltunk, Mózi legelte a zöld szöllőt, homokozott, és nagyon-nagyon élvezte a medencét. Főleg hogy deci szám itta maga alól. Kirándulni nem voltunk, mert nincs fémvázas hordozó, meg nem is biztos, hogy benne maradna a gyerek, lábon meg esélytelen egyelőre. Hétfőn is én vezettem Nyíregyig, onnan nem szeretek. Most meg olvadunk itthon, ami a 25 fokban egészen elviselhető. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése