2012. július 5., csütörtök

The Shadow

Néha úgy érzem, árnyéka vagyok egykori önmagamnak. Issszonyatosan leszívja az embert másfél évnyi itthon tartozkodás, babázás, háztartás. Sokszor érzem magam olyan elviselhetetlennek, hogy én rég faképnél hagytam volna magam. A gond csupán annyi, hogy hiába tudom, eléggé meg van kötve a kezem. Ez persze kifogás szagú, de olyan jó, amikor szakvéleményt olvasok az átlagos anyukákról, akik megvannak zakkanva 1 év után, és nem én vagyok a gyenge láncszem :). Tudom is, mi hiányzik. A fejtágítás. Ezt orvosolandó belekezdtem egy intenzív francia nyelvtanfolyamba. Olyan nagyon jó lenne eljutni valameddig. Most minden esetre nagyon élvezem. Simán népszerűsíthetnék és gyakorolhatnák a munkaadók a kismamák részmunkaidős foglalkoztatását, mert a magam fajta alig várja, hogy újra felnőttek között legyen és újra tevékenyen részt vegyen a GDP termelésben. Tuti fix, hogy egy-egy megfáradt, lelassult 8 órás 'elemnél' sokkalta hatékonyabb és frissebb vért jelentenénk :). Hát ennyit a mai bölcsességről, francia előtt még megyünk a piacra is. Remélem, Ti is jól vagytok.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése