2012. július 24., kedd

Pótlás


Tegnap megint eljutottam thai masszázsra. Mondanom sem kell, most maga a kis ördög masszírozott. Most nem volt olyan nagy szerencsém, mint a múltkor. Próbáltam lazítani, de csak fura volt egy idegen férfival a lábam között. Orvossal konzultáltam, minden további nélkül lejárhatom még ezt a pár alkalmat (meg akár többet is), illetve futni is enged már most. Mennék is, ha lenne bennem erő. De olyanokat alszunk Mózival délután :). 2-2 és fél órákat. Hiába használhatnám hasznosan ezt az időt, alig várom, hogy letegyem én is a fejem. - 2012. június 14.



Ma kellett visszamennünk kontrollra, hogy megerősítsék a tutit, meg mérjenek egy újabbat, és betájoljuk a születés dátumát. Csak elfoglalt egy kismama, addigra szabaddá kell tennem magam. A helyzet felettébb vicces, de 2 év eltéréssel minden dátum megegyezik eddig. 2013. január 29-30-ra vagyunk kiírva, aztán a többit majd meglátjuk. Most nem képzelgek a terhességről, egy fix gyerek mellett ez már nehezebb. Max este működik az igazán befelé figyelés, vagy futás közben. Egyébként meg a januáron és az utána következőkön gondolkozok. Hogy pl amíg én kórházban leszek, Attila hogyan oldja meg a helyzetet Mózival. Nem azon, hogy hogyan boldogulnak. Az nem kérdés. Csak fura lesz, hogy én nem vagyok otthon. Szokatlan még a gondolat, hogy tovább kell osztani a figyelmet és a mindent.  Egyelőre elképzelhetetlen, hogy két gyereket is fogok tudni ugyanúgy imádni, még akkor is ha erőssen bízom benne, hogy ez létezik, hiszen én is 2. vagyok a sorban :). Mellékesen 2 kg-ot már híztam is. Nem csoda. Nem kívánok se zöldséget, se gyümölcsöt. Helyette sajtos croissant-t kakaóval, subway szenyát, pizzát, pogácsát, sajtos-tejfölös tésztát, rakott krumplit egy kis kerekítéssel bárhol-bármikor..... - 2012. június 19.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése