2012. július 10., kedd

Most csak pár kép

Ennyire futja a kapacitásomból, hogy képekben beszéljek. Az intenzív francia, meglehetősen intenzív. Nekem 3/4 6-os keléssel, hogy a reggeli, esetleges ebéd, piac, lakás és jómagam normalizálása megtörténjen a 8-as START előtt. Így is arany életem van, mert Mózi addig nagymamázik, mikor hol, játszóterezik, játszik egész délelőtt, majd fél 1-re hazaesünk, rendszerint éppen bealvó gyerekkel. Ezek után majdnem 3 órát is szunyókál, így legalább én is pocolok, ebédelek vagy főzök és tanulok. Ha ez az idő nem lenne, kipurcannék gyorsan. Aztán este gyerek letevés után ugyanez. Egyelőre lelkes vagyok nagyon :). Ezért is állom a sarat. Meglátjuk a többit. Csak olyan jó lenne már ha legalább 10 fokkal kevesebb lenne. Nekem ez most nem jön be.






A két kis kucsmagomba Tiszaszentimrén :)

Isten éltesse dédi mamát 87. születésnapján!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése