2012. július 18., szerda

Egy fecske nem csinál nyarat

Egy sas pedig verebet ;-)


Tyíííí, ezt még nem szabad ilyenkor elmondani, de leírni, igen. Újból dupla csíkosban utazunk :)))!!!!
Újból belém költözött a titok. Egy fake-karácsonyi érzés. Egy olyan mindent ellepő és kiszorító gondolat. Immár némi izgalommal, aggódással jövőt illetően. De most is alig fér el bennem. Azt sem tudom, kit hívjak, kinek mondjam, ki az aki tud titkot tartani. Aki kevésbé 'ereszt', mint én :). - 2012. május 29.

Nem volt most madárvarrás, aki a hírt hozza, nem volt most egyetlen darab teszt. Kvundor volt, nagyon mísz állapot, és levertség. Alig vártam, hogy Mózi aludjon, mindegy mikor, csak dőljön ki kicsit, hadd hunyjak a lövészárokban én is. A kvundor volt gyanús. Én, aki víz helyett is azt iszok, egyszer csak mitől nem állhatom a gondolatát? Persze a por Jacobs cappuccino-val semmi gond. Csak a főzött, kotyogós, Nespresso stb borzaszt. Magamat kb egy hete méregetem már a tükörben, hogy valami nem jó. Valami olyan borzasztó fura. Mérleg szerint nincs számottevő hízás, de mégis olyan... nem így szoktam kinézni. Olyan asszonyos a csípőm, hasam. Oda a bakfis alkat ;-). Durva, hogy a második gyereknél ennyire hamar előre esik a hasfal. Nekem legalábbis. Aztán a családi összejövetelen is azt kérdezte egyből a váci nagybácsi, hogy csak nem jön a második baba. Mondom, jó lenne, de nem. Na, a sok jelzés után elbattyogtunk Mózival a DM-be, neki kellett amúgy is ez-az, meg akkor már ez a kis indikátor is haza jött velünk. Dél tájban gyereket ledugtam aludni, én meg már rutinosan céloztam. Figyeltem, ahogy felszívja magát a lapocska. Aztán ott az első csík. Ok, ilyet már láttam. Na de.... mintha halványan valami ott lenne felette.... Kezd dobogni a szívem. Ott a vigyor az arcomon, ami lemoshatatlan. És-és, hát, ottttt a második csík is. Újra dupla!!!! Tök jó. Lehet izgulni a többiért :). Most nem bliccelem el a babanaplót, de ígérem, nem teszek fel magamról meztelen, teli pocakos képeket. Csak úgy mint eddig, szemezgetek magamból, családból, Móziból és a kis Bébi Pontból. Aki mellesleg Attila szerint fiú lesz :), és nem engedek már az elején holmi vicces Salamonnak, Ézsaiásnak. Ami már most átalakult: AttilApából DUPLApa lett (Ő hívja így magát:)). Én meg néha éjszaka arra ébredek, hogy nem tudok aludni. Pisilni kell. Utána meg egy óráig agyalok, képzelgek, hogy hogyan is fog ez muzsikálni. Leporoltam a baba bibliát, ha kiderülne végre, hogy mikor került oda, és mennyi idős, lehetne nézegetni a könyvet hetente, mint anno. Hangosan felolvasni Attilának is, hogy kb képben legyen. A legnagyobb kihívás mégis az lesz, hogy ne méregessem össze az első állapottal. Azt annyira nagyon élveztem, annyira nagyon jól sikerült, de pont olyan nem lehet a második . Néha csapjatok tarkón, hogy észhez térjek. - 2012. június 1.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése