2014. augusztus 5., kedd

Bogyó és Babóca bábok

Az ötlet nem saját, max egy kicsit feltuningolva, aprólékosabban kivitelezett. Egy kreatív anyuka adta az ötletet, hogy dekor gumiból az unásig mesélt hősöket kiszabdaljam, és pálcikával ellátva bábbá alakítsam. A mesekönyvet elvittük hétfőn a doktor nénihez, hogy amíg Lóci másféléves oltására várakozunk addig rögzítsem a figurák színét, kinézetét az alapanyag beszerzéshez. Sajnos eltűnt... a könyvünk, amíg bent voltunk az oltáson, mert valszeg kinn maradt. Úúúútálom az ilyet. Hogy hiába kérdeztük meg, hogy nem maradt-e kint vagy bent, nem látta az az egyetlen utánunk várakozó kis család. köhömm.... :((.
Így az internetre hagyatkozva körberajzoltam előbb papíron, majd felszabdaltam, és átrajzoltam dekor gumira. Nagyon ráérek :)). Gyerekek mellett semmibe nem tudok mostanába kezdeni, nekik meg olyan régen fabrikáltam bármit is. Így amíg szunyáltak, megcsináltam. A gumi darabokat felragasztottam egy mintás scrapbook kartonra, pálcika került a hátukra, és lehet mesélni, illetve őrködni a bábok felett, hogy Lóci le ne rágja valamilyen részét.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése