2014. augusztus 12., kedd

Lócárt névnap

Az időm kiszabva, mert amíg húzza a lóbőrt Lóci, felragasztanám ide (is) a névnapjára készült kis KUKUCS-BÁBOT. Vasárnap volt (az egyik) Lőrinc nap, amit mi tartunk, és gyakran bajban vagyok az ajándékozással. A hasznos sokszor hasznos, de azt nem ilyenkorra tartogatnám, viszont játékokat meg nem szeretek csak azért venni, hogy na akkor legyen még egy 100. kisautó, kirakó, rázogató mittudoménmi... Ismertek ;-). Legyen hasznos, értelmes, minőségi is akár, és ne ismétlődjön állandóan. Tényleg egyre nehezebb. Így varrtam egy szoknyabábot, aminek az egyik fele farkas, a másik kis kakas. Attól függ, melyik irányba tartjuk, és mit takar a szoknya. Szerintem cuki lett, Mózi fel is avatta. Mondtam neki is, hogy Lócika névnapja alkalmából készült, de közös... :)). 


Sajnos Sanyikám, a fotósom még mindig szabadságon van, így csak házilag gyorsan lecsattintottam a képet, amíg Lóci szunyált. Mózi orrán a fehér pötty hibajavítóból van. A gyerekkönyvtárban festette össze magát, és bár vízzel oldódik, de mégsem ;-)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése