2016. január 22., péntek

Nincs az a rakott szekér, amire ne férne...

Megpróbálok telefonról egy kurta, de aktuális helyzetjelentést pötyögni. Lola itt piheg jóllakottan mellettem, a fiúk most mentek el nem túl rég, így erős okom van azt hinni, érezni, hogy nekem a LEGJOBB...
Nincs olyan gyors ujjam a telefonon, hogy minden benyomást és történést megörökítsek, ami eszembe jut az elmúlt 48 órából, azt majd otthon bőlére eresztem. Itt most csak a tények.
Ádám Lola 2016. január 21-én reggel 6:42-kor hóesésben megszületett!!! Pont úgy, pont akkor, ahogy kellett. 2800 gr és 48 cm. Igazi apró tünemény. Én pedig azóta is szívom magamba és szokom a gondolatát, hogy háromgyerekes anyuka, valamint család lettünk... A sűrűje majd később következik. Ez most még a kifutó pálya, a legáldásosabb pihe-puha időszak, ami mindig csak a miénk. Az enyém, és most éppen Loláé...

Tündér Lola

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése