2016. április 9., szombat

38.8

Lola Baba nem víz-, takony- és baciálló. A két fiú egyhetes lerobbantságát mind megnyerte. Reggel úgy örültem, hogy az esti negyed 12-es szoptatás után, csak 7-kor evett. Aztán szépen kiderült, hogy miért... Láttam, hogy olyan kis lassú, olyan furák az arcvonásai, és hogy gyanúsan meleg, amikor kihalászom a takaró alól. Tettem egy próbát, és a csipogós gagyi lázmérő 38.8-ig meg sem állt. Kipróbáltam a jó öreg higanyossal is, az 39-ig szaladt. Kúp és hűtőfürdő segített, de szegény addigra már behányt a két mellem közé, és a köldökömig futott. Köhög, sírni csak rekedten tud vagy inkább nem is sír, csak nyüszög picit. Meg szörcsög rendesen :((. Ha nem keltem fel enni, akkor nem tudom, mikor éhezne meg vagy mikor jelezné. Viszont takony ide vagy oda normál adagokat becuppant. Olyan elemi erővel szívja a bedugult orra ellenére is, hogy öröm nézni. Biztosan fáj a torka, holnap megmutatom Gizi néninek is.
ezen még friss és üde mackó

itt már beteg pityi...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése