2016. április 4., hétfő

Nem állítom, hogy kész

Fog ez még finomodni (itt kezdtem csiszolni), de a fő vonalai látszanak. Lecsupaszítottam a felesleges sallangokat. Most mindennel így vagyok egy jó ideje. A nagyon egyszerű vonalak tetszenek, ez a türkizes kék pedig mindig a szívem csücske volt. Tudjátok... Mi lennél, ha szín lennél? Hát én ez: #6eb294 vagy esetleg #8cceb1. És milyen pénztárca? Kizárólag pici íves, csatos FURLA... Sajnos nagyon kiverte az ág a szemét, félek, hogy legközelebb nem látom magam viszont ennyire egy pénztárcában.
Ja igen. A BLOG ARCHÍVUM miattam marad az oldalon, mert sokszor keresek vissza ezt-azt. 

Délután elrollereztünk, bicikliztünk, babakocsiztunk Attilapához az irodába, ott készült Móziról az aranyesős kép. Ő még lehet, marad holnap, Lóci viszont nyomja az ovit, kireppenhet az "inkubátorból".


1 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik, még ma is :) És a blog archívum még szép, hogy marad!!! Bizonyos sallangok igenis kellenek! :) Pussz

    VálaszTörlés