2016. április 19., kedd

Azért ez már nem véletlen... - Vivicittá 2016

Kergetjük egymást a háztartással, de fej-fej mellett haladunk, hol egyikőnk táltosodik neki, hol a másik nyomja le az egyiket. A legtáltosabb a vasalnivaló... Hányás mekkora kupac tud összegyűlni belőle. Mindegy is. Ma végre 'cittá beszámoló, hiszen ez már nem a véletlen műve volt, hogy a BRIO babakocsit harmadszor zötyögtettem sikeresen végig egy majd' három hónapos kisdeddel. Hatalmas tapsot érdemel a BRIO Sing kocsi, amely maradéktalanul kiszolgálja a harmadik gyermeket is, és nem szakadt, nem eldeformált, nem kifakult, max picit koszosabb... 
Sajnos vagyok annyira örök elégedetlen magammal, hogy hiába tudom, hogy nem szabad méricskélnem az 5 évvel korábbi dolgokhoz semmi ideit, általában legbelül - saját vonatkozásban - csak megteszem. Nem így voltam a futással, most. Pedig 1 perccel rosszabb lett az eredmény, mint 3 éve, és 5-tel, mint 5 éve (de az rövidebb táv is volt, okééé? ;-)). Szóval ez most legbelül sem vette el a kedvem, hanem nagyon-nagyon élveztem. Ez receptre járna a visszaszokó anyukáknak. Mert 7 km-t tényleg le lehet futni egy szuszra még egész rakpartos szembe szélben is. Toltam neki alaposan a kondimhoz képest, Lola megint hozta a Tündér Lola formáját. VISZONT ő volt az első csemete, aki ébren fogott hozzá a futáshoz, és egy darabig mosolyogva, sőt vigyorogva szurkolt nekem, majd elpilledt. Kutya meleg volt, és kb szó szerint habzott a szám, mire beértem. 1 ponton volt frissítés, a fele körül. De én már az utolsó km-nél kértem vizet a mellettem kocogó embertől, hogy tényleg bejussak 2 láb és 4 keréken hordágy helyett. Amíg én futva szürcsölgettem, ő tolta Lolát :). Ez valóban nem egy nagy teljesítményű táv, csak így, babakocsiban végződő végtaggal érezhettem kicsit "extrábbnak" (idiótábbnak?) magam. És kijárt a szurkolás, az elismerő pillogás, Lolától olvadozás, pacsizás, integetés stb. Így tehát belül egy nagyon virgonc, ficánkoló jókedv és büszkeség futott velem. Mert előtte és utána 3 férfi várt ránk. És én ezt úúúúúúúúúúúúgy szeretem :).


Lola a kötelező "béka" kardigánban.
A fiúk is ebben futottak ;-)


A fiúk addig csúszdáztak, kavicsot gyűjtöttek, fetrengtek a porban, utána egyetemi barátnőket mentünk családostól látogatni, majd Attilának az úúúj, hatalmas nagy központi raktárát és irodáját csekkoltuk. F@sza egy hely, igazán komolyan kinőtte magát a reflexshop a garázs-irodából és polc-saroknyi év végi raktárkészletből. Maxi respect és büszkeség :). De ezt tudja is az ember...


2 megjegyzés :

  1. Wow micsoda elmények és sikerek ;). Ebben az írásban több irigylésre méltó dolog sorakozik. Szep gyerkocok, sikeres férj, sport teljesitmeny, csaladi nap, baratnok de meg is en csak egyre vagyom az olvasas es kepek utan, hogy olyan csinos legyek mint Te. Gratula mindenhez :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néztek ki, téged is nagyon beleértve!! :)

    VálaszTörlés