2016. április 19., kedd

Zöldséges-hajdinás ravioli (?)

Kaptam én a Jézuskától egy nagyon jó ravioli készítő kis szettet. Pontosabban 3 formázót/szaggatót. A jól bevált zöldség fasírtot fejlesztettem tovább. A tészta része még nem az igazi, de a tölteléket csipázom. Ledarált, lereszelt sárga és fehérrépa, zeller, karalábé megpirítva olajon és hagymán, plusz fűszerek, majd hozzákeverem vagy a készre főtt hajdinát, vagy vörös lencsét vagy kölest, aztán fűszerek, és ha kihűlt akkor tésztába töltöm, megsütöm sütőben. Ehhez tökmagkrémes mártogatót készítettem még.
A tészta receptje: 2 pohár liszt, két tojás, egy pohár tejföl. Nekem ez rettentő takony puha maradt így, felvett még jócskán a lisztből, de kisülve nem volt jó ropogós. Inkább képzelnék el mellé leveles tésztát vagy olyan pogácsa jellegűt. Következő nekirugaszkodás az lesz. Próbálgassátok ti is.






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése