2016. október 12., szerda

Ez pedig épp friss Mózi bölcsesség

- Anya, elmegyek kakálni.

- Jó Mózikám, ki tudod törölni... (?) - mostanában szoktam már kérni, hogy próbálkozzon, mert eddig csak kikurjantott a WC-ből, hogy Ányáááá?!! Kakáááltam... Mostanában bőszen próbálkozik, csoda, hogy nem dugul el a WC a sok papírtól :)

- Nem tudom (hogy sikerül-e), még 'tanuló kaka' vagyok

:))))

És mellesleg ez a tanuló kaka olyan szerelmes Lolába, hogy meg is mondta. Anya ha nagy leszek, én Lolába leszek szerelmes. Picit elkámpicsorodtam, mert volt ugyan anya-fétis korszaka, de egyszer sem mondta, hogy én anyának leszek a férje. 
Örökösen ölelgeti, puszilgatja, bújik bele, fürdeti. Reggel az első ébredő Lola-hangra hajítja el a kanalat, reggelit, áll meg a ruha öltözés közben a kezében, és robog be hozzá. Oda kucorodik szorosan, mostanában cipeli ölben a lakáson belül ide-oda. Mikor öltöztetem, és meglát egy-egy ritkább vagy új bodyt/ruhát rajta, akkor tényleg azzal az őszinte lelkesedéssel kiált fel, hogy Lola, de szép body van rajtad (Igazi férfi :)). De Lola is el van olvadva. Vigyorog a hangjára, kacag ha játszanak.

1 megjegyzés :