2012. január 10., kedd

Kezdek megzakkanni - Lucky, there's a Family Guy... (ez csak úgy eszembe jutott utólag)

... és Mózi sem segít, hogy kisimuljanak a ráncaim. Úgy érzem elindultam lefele a lejtőn. Elegem van a háztartásból, és az egyforma napokból. De nagyon-nagyon (az előbb kicsit csúnyábban fogalmaztam). Holnapra talán megint összekapom magam, és sikerül kilépni a komfort zónából, és feltalálom a spanyolviaszt vagy a langyos vizet, de addig is ma csak aludni fogok. Éjszaka Mózi fellépése remekül sikerült. Megint csomót vonyított éjszaka. Kivettem, megnyugodott, elpislákolt a mellkasomon cici nélkül, visszatettem, 5 perc csend, és újbóóóól. 2 órán keresztül bírtam cérnával, utána elkábítottam kanca tejjel. Ennek köszönhetően ma még nem sok pozitív energiát adott a naphoz, csak bőgőzik. Ilyenkor suhannak át az agyamon galád gondolatok, mint olyan, hogy ha tovább folytatja kidobom a hóra :). Annak, akinek nem jár a Hajdú-Bihari Napló:

Ott alul, a jobb sarokban művelődik a sarjunk Dóri ölében. Ajánlom mindenkinek Apa kiállítását a Benedek Elek könyvtárban február 4-ig. http://www.haon.hu/az-isten-betuje-seres-geza-szepmivu-fotografiai-debrecenben/1879708

Most pedig végre csend van, belefojtom a maradék energiám Béres Alexandrába, hátha legalább a köbre emeli.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése