2012. január 19., csütörtök

Recept sorozatunk 3. próbálkozása - Baba keksz 8 hónapos kortól

Kipróbáltam ezt is, ízletesebb, mint amit anno sütöttem. Összeveszünk rajta Mózival :-)

Hozzávalók:
- 6 ek. 7 gabonás pép (én Milumillel)
- 6 ek. zabpehely
- 1/2 db közepes alma reszelve vagy pürésítva (én majd' egy egészet beletevékenykedtem)
- 1/2 db közepes banán pürésítve
- 1 ek. olvasztott margarin (én egyelőre olívaolajjal dolgoztam)
- 1 db tojás sárgája
- késhegnyi szódabikarbóna (én borkő sütőpor)
- szükség esetén víz

A hozzávalókat összegyurmázom, és a kiskezemmel szétlapogatott pogácsákat formáztam. A recept 6 db-ról szól, nekem lett 9, mert kicsi a markom. 180-200 fokon előmelegített sütőben 20-30 percet sütjük. Én tovább, mert nyákos maradt a közepe. Így finom ropogosra sültek a külső zabpelyhek. Túl vagyunk a félórán, és élünk. Egyétek bátran Ti is!
Ha a fényképezőgép feltöltődött, csatolok képet is. Addig érjétek be ennyivel.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése