2012. január 3., kedd

Zöldséges-húsos muffin

Hozzávalók 6 db-hoz

  • 7 gabonás pép, 4-5 evőkanál (DM Alnatura vagy Milumil)
  • teljes kiőrlésű búzaliszt, 1 evőkanál
  • darált csirke vagy pulyamell filé, 3 evőkanál
  • 3 evőkanál főtt vagy párolt aprított brokkoli
  • 2 csipet petrezselyem
  • 1 db sárgarépa reszelve
  • 2 evőkanál natúr joghurt
  • 1 késhegnyi szódabikarbóna


A hozzávalókat összekeverjük, és papírral bélelt muffin formába öntjük. Előmelegített sütőben 180-200 fokon kb fél óra alatt megsütjük. A formában hagyjuk kihűlni.

Én annyiban tértem le a sárga tégláról, hogy a húst hagymán sütöttem meg, hogy legyen egy kis íze, valamint nem brokkolival, hanem karfiollal és cukkinivel dolgoztam. Kicsit puhább is lett, mint kellene, de jóóóó. A szódab.bóna helyett pedig borkő sütőport tettem bele (DM Alnatura), joghurt helyett pedig kefírt. Más minden stimmel :D.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése