2013. október 4., péntek

Az ősz úgy tűnik, nekem SÜN :)

Tavaly egy körte sünit csináltam Mózinak szőlővel a hátán, most pedig az Auchan-ban bóklászva rám ugrott a polcról egy gyerekeknek szóló kreatív újság, amiből ötletet merítettem az idei sünihez. Egyszerű. Olyan, amit gyerekkel is lehet csinálni. Már várom azt a kort, amikor igazán részt tud venni (már ha akar). Szedtünk a bölcsőde udvarán juharfa terméseket. Amit a biztonság kedvéért csekkoltam a neten, hogy jól emlékszem-e, hogy a pörgettyű az a juharfa termése. Pipa :).
Kirajzoltam egy Sün Balázst karton papírra, a fejét barnább papírból, hogy aranyosabb legyen, és Mózival elkezdtük ráragasztani a hátára a terméseket tüske gyanánt. Azért a ragasztó még izgalmas dolog. Én akarom nyomni, nem úgy, nem oda, kezemből. Anya odaadod? A süni innentől kiesett a pikszisből :). Végül megegyeztünk: ő ragasztózza, én meg feltapasztom a papírra....
A közös munka gyümölcsét hamarosan fel is tolom mutatóba.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése